25 nov 2011

¿Futbol anarquista en Betanzos?


¿Futbol anarquista en Betanzos? Pois podería ser.
 Pode que algún día fagamos como estos compañeiros chilenos da fotografía. Non sería a primeira vez que a CNT fomenta estos clubes para a practica deportiva.
De momento témonos que contentar con que un clube betanceiro teña interés en que unha páxina de contidos sindicáis e libetarios fale deles. 
O Troula Futbol Sala de Betanzos, enviounos unha carta pedindonos un espacio para as súas novas. Seguramente este non sexa o lugar adecuado, pero ímonos quedar cunhas palabras do seu espiritu combativo
"Desde el club queremos dar la bienvenida a todos aquellos que quieran participar de nuestras ilusiones y proyectos. Queremos que el TROULA FS, sea un lugar de encuentro para todos aquellos que quieran disfrutar, sanamente, de este deporte, sobretodo en la base, donde el aprendizaje, pretendemos que sea el motor principal y si los resultados acompañan mejor que mejor, pero siempre tratando de aprender. Una frase que resume lo que pretendemos en este club podría ser esta: "lo importante no es ganar o perder, sino como se juega".Somos un equipo humilde y no tenemos grandes aspiraciones de grandeza, tan sólo dar pasos firmes hacia delante y si alguna vez tenemos que retroceder lo andado, lo haremos, para coger más impulso de cara al futuro. Sabemos que pertenecemos a un deporte minoritario y que ello nos condiciona mucho, pero lucharemos día a día por seguir adelante. "

Aprendizaxe por riba de competitividade. Creo que en algo parecense a este sindicato.

Agardamos que teñan moita sorte nas súas andainas.




1 comentario:

Juan Cruz López dijo...

Aúpa, compas!
Viva vuestro equipo!